Na een zeer succesvolle eerste editie van de Foute Bingo, met meer dan 60 knotsgekke bingoballen 🏐, komt de Foute Bingo weer terug! 😱 (of tante Annie terugkomt blijft nog een mysterie…) 🏆🤪
🧡 Wanneer? Zaterdag 30 mei van 17.00 tot 19.00 uur tijdens Vout maar Gout op Bea’s Foodplein!
💜 De kosten zijn €42,50 per persoon – dat is inclusief eten en drinken (bier, wijn, fris). Deelname vanaf 16 jaar.
💛 Betalen doe je op de dag zelf, makkelijk en snel via de pin.
🩵 Mooie prijzen (gedoneerd door lokale ondernemers), maar ook FOUTE prijzen voor de groep met de gekste naam en/of meest foute outfit!
Hier wil je echt bij zijn! 🤩 Wil je meer weten en/of aanmelden? Klik op deze link: Aanmelding foute bingo 2026 – Formulier invullen of scan de QR-code hieronder 👇
Wees er snel bij… VOL=VOL![]()

